Mad Max Efsanesi Furiosa ile Devam Ediyor

Son yılların en iyi bilim kurgu aksiyon filmlerinden, 6 Oscar Ödüllü, küresel hit Mad Max: Fury Road’un öncesini anlatan Furiosa: A Mad Max Saga / Furiosa: Bir Mad Max Destanı seyirci ile buluşmak için gün sayarken, filmin nefes kesen yeni fragmanı yayınlandı. Oscar Ödüllü usta yönetmen George Miller, çığır açan Mad Max filmleriyle yarattığı ikonik distopik dünyaya geri dönüyor. 6 Oscar ödüllü küresel hit Mad Max: Fury Road’un güçlü karakteri Furiosa’nın kökenlerini ortaya çıkaracak yepyeni, orijinal, bağımsız bir aksiyon macerasıyla yeni bir sayfa açan filmin ikinci fragmanı yayınlandı. George Miller’ın bir kez daha yönetmen koltuğuna geçtiği filmde Anya Taylor-Joy, Charlize Theron’un önceki filmdeki Furiosa karakterinin daha genç bir versiyonunu canlandırıyor. Dünya çökerken genç Furiosa, Nice Annelerin Yeşil Diyarı’ndan kaçırılır ve Savaş Lordu Dementus liderliğindeki büyük bir Motorcu Sürüsü’nün eline düşer. Çorak Topraklar’da ilerlerken Ölümsüz Joe’nun başkanlık ettiği Kale’ye gelirler. İki diktatör egemenlik için savaşır. Bu sırada Furiosa eve dönüş yolunu […]

Mad Max Efsanesi Furiosa ile Devam Ediyor

Son yılların en iyi bilim kurgu aksiyon filmlerinden, 6 Oscar Ödüllü, küresel hit Mad Max: Fury Road’un öncesini anlatan Furiosa: A Mad Max Saga / Furiosa: Bir Mad Max Destanı seyirci ile buluşmak için gün sayarken, filmin nefes kesen yeni fragmanı yayınlandı.

Oscar Ödüllü usta yönetmen George Miller, çığır açan Mad Max filmleriyle yarattığı ikonik distopik dünyaya geri dönüyor.

6 Oscar ödüllü küresel hit Mad Max: Fury Road’un güçlü karakteri Furiosa’nın kökenlerini ortaya çıkaracak yepyeni, orijinal, bağımsız bir aksiyon macerasıyla yeni bir sayfa açan filmin ikinci fragmanı yayınlandı.

George Miller’ın bir kez daha yönetmen koltuğuna geçtiği filmde Anya Taylor-Joy, Charlize Theron’un önceki filmdeki Furiosa karakterinin daha genç bir versiyonunu canlandırıyor. Dünya çökerken genç Furiosa, Nice Annelerin Yeşil Diyarı’ndan kaçırılır ve Savaş Lordu Dementus liderliğindeki büyük bir Motorcu Sürüsü’nün eline düşer. Çorak Topraklar’da ilerlerken Ölümsüz Joe’nun başkanlık ettiği Kale’ye gelirler. İki diktatör egemenlik için savaşır. Bu sırada Furiosa eve dönüş yolunu bulmak için çabalarken birçok sınavdan sağ çıkmak zorundadır.

Başrolünde Taylor-Joy’un yer aldığı filmde Chris Hemsworth’un yanı sıra Alyla Browne ve Tom Burke de rol alıyor. Filminin yapımcılığını George Miller ve Doug Mitchell üstleniyor.

Mad Max Efsanesi Furiosa ile Devam Ediyor 2 – Furiosa A Mad Max Saga 2024 1

Senaryoyu önceki filmin ortak yazarı Nico Lathouris ile birlikte kaleme alan Miller’ın kamera arkasındaki yaratıcı ekibinde birinci yönetmen yardımcısı PJ Voeten ve ikinci ekip yönetmeni ve dublör koordinatörü Guy Norris, görüntü yönetmeni Simon Duggan, besteci Tom Holkenborg, ses tasarımcısı Robert Mackenzie, kurgucu Eliot Knapman, görsel efektler sorumlusu Andrew Jackson ve renk uzmanı Eric Whipp yer alıyor.

Mad Max: Fury Road’dan çok sayıda ekip üyesinin devam filmi için geri döndüğü ekipte uzun süredir birlikte çalıştıkları yapım tasarımcısı Colin Gibson, kurgucu Margaret Sixel, ses mikseri tasarımcısı Ben Osmo, kostüm tasarımcısı Jenny Beavan ve makyaj tasarımcısı Lesley Vanderwalt bulunuyor.

Ülkemizdeki dağıtımını TME Films’in üstlendiği Furiosa: Bir Mad Max Destanı, 24 Mayıs 2024’te vizyonda olacak.

Post Views: 2

Benzer Yazılar

Bir Devin Ardından: Donald Sutherland (1934-2024)

FİLMLER 2 ay önce

İçindekilerKaynaklar Sanırım Donald Sutherland’i ilk kez Sylvester Stallone’nin Hürkan (Lock Up, 1989) filminde izledim, 90’ların başı olmalı. Hürkan’ın video kasetini kiralayıp defalarca seyretmiştim, Sutherland o filmde psikopat cezaevi müdürü Drumgoole’u oynuyordu. Zamanla sayısız örneğini başarıyla sunduğunu öğreneceğim gaddar, insafsız adam rollerinden biriydi. Donald Sutherland bu tip karakterleri özel dikim bir kıyafet gibi üstüne geçirmekte hiçbir sıkıntı çekmiyordu, rolüyle bütünleştiğini hissediyordunuz. Sinemada seyrettiğim ilk filmi Uzay Kovboyları (Space Cowboys, 2000) olmalı. Sonraları sinema tarihinin klasiklerini toplayıp seyretmeye başladığımda birdenbire çok sık karşıma çıkan bir isim olmaya başladı. En özgün savaş filmlerinden, gişe canavarı 12 Kahraman Haydut (The Dirty Dozen, 1967), Robert Altman’ın hınzır komedisi Cephede Eğlence (MASH, 1970), Clint Eastwood’lu Çılgın Savaşçılar (Kelly’s Heroes, 1970), savaş-karşıtı filmlerin en iyi ve en yaratıcı örneklerinden Johnny Got His Gun (1971), Jane Fonda ile karşılıklı döktürdükleri neo-noir Klute (Fahişe, 1971), evlat acısını kalbimize kazıdığı Karanlığın Gölgesi (Don’t Look Now, 1973), John Schlesinger’in şaşırtıcı çalışması […]

Her Platforma Üye Olmak Zorunda Mıyız?

FİLMLER 2 ay önce

İçindekilerLisans Anlaşmaları ve Jeo-Bloklama: Kullanıcının Kafasını Karıştıran İkili Pazar sabahı, elimde kahvem, kanepede yayıldım ve dedim ki, “Bugün tam film izlemelik bir gün!” İşim gereği, neredeyse her platforma üyeyim: Netflix, Amazon Prime, Disney+, BluTV, Gain, Exxen… Neredeyse yok yok! Ama gelin görün ki, her ay tonla para bayıldığım bu platformlarda aradığım, izlemek istediğim filmi bulamıyorum! Her seferinde aynı sonuç, filmi bulduğum yer yine Stremio! Evet, Stremio’nun yasal olmadığını biliyorum. Ama bahis reklamlı korsan sitelerin kucağına düşmekten iyidir herhalde. Peki, bu kadar çok dijital platforma üye olduğumuz halde aradığımız filmi-diziyi neden bulamıyoruz? Gelin bu birinci dünya derdine biraz daha üzülelim. 2010’ların başında Netflix’in küresel başarıya ulaşmasıyla dijital içerik devrimi başladı. Netflix, kullanıcılarına geniş bir içerik yelpazesi sundu ve tek bir abonelikle sayısız film ve diziye erişim imkanı tanıdı. O zamanlar her şey güzeldi. Ancak ne olduysa, büyük içerik üreticileri ve dağıtımcıları kısa sürede bu modelin avantajlarını fark etti ve herkes kendi […]

Ronin (1998) – Öteki Sinema

FİLMLER 2 ay önce

İçindekilerKAYNAKLAR “Ronin toprağı veya efendisi olmayan köylü asker ya da samuraylara denirdi. Onlar onurlarını ya da efendilerini yitirdiklerinden ülkede durmadan dolaşır ve başka bir lord kendilerini yanma alana dek geçinmeye çalışırlardı. Bir Ronin’in yeni iş bulması da çok zordu.”Şogun Brian De Palma’nın yönettiği Görevimiz Tehlike’nin (Mission: Impossible, 1996) 450 milyon dolarlık vizyon geliriyle o yılın dünya çapında en büyük gişe başarısını elde etmesinin ardından (Tom Cruise’un sadece bu filmden o tarihte tek başına 20 milyon dolar kazandığı söylenir) benzer temaları (casusluk, karşı-casusluk ve önemli bir nesneyi/cihazı/silahı ya da bilgiyi ele geçirme) ele alan yapımların sayısı artmaya başladı, Enemy of the State (Devlet Düşmanı, 1998) ile Ronin’in (1998) bu dönemin öne çıkan filmleri olduğunu söyleyebilirim. Ronin’i kült mertebesine çıkaran birkaç temel özelliği var. Öncelikle olağanüstü bir kadrosu olduğunu söylemem lazım. Yönetmen koltuğunda gerilim (Seven Days in May, 52 Pick-Up), aksiyon (The Train), suç (Black Sunday, French Connection II) ve casusluk (The […]

0 Yorum

Yorum Yaz

Rastgele

Web sitemiz, gezinme deneyiminizi ve ilgili bilgileri sağlamak için çerezleri kullanır. Web sitemizi kullanmaya devam etmeden önce, şunları kabul etmiş olursunuz.